Taky vám na dresech českého národního hokejového týmu chyběl státní znak?

Hokejový tým má nový dres a nového sponzora - Betano

Nejste sami, marketingové oddělení České hokejové reprezentace si nechalo udělat průzkum na sociálních sítích a na dalších kanálech. Ten odhalil, že většina fanoušků se slzami dojetím v očích vzpomíná na dresy, se kterými národní tým získal ty největší úspěchy.

Ať už šlo o zlatý hattrick, kdy jsme se třikrát za sebou stali mistry světa, nebo o slavné hokejové Nagano 1998. Všechny tyto momenty provázel dres se státním znakem na prsou, který v posledních letech nahradilo jednoduché lví logo. To se pro marketingové účely hodí víc, ale emoce fanoušků se s ním nikdy nespojily tak dokonale. Českému sportovnímu publiku lví hlava k srdci nepřirostla, chtělo toho pravého českého dvojocasého lva, který zdobí státní znak. Na něj chceme hledět, když stojí hráči nastoupeni ke státní hymně, ne na grafiku připomínající lva. Moderní neznamená vždy lepší, jak nám právě průzkumy prozradily.

Nové dresy budou červené nebo bílé, a kromě státního znaku dál na přední straně zůstanou loga generálních partnerů. 

Lví logo si ponechá hokejová reprezentace jako svou ochrannou známku a bude ho nadále používat v marketingu. Pro takové účely státní znak rozhodně použít nemůže, proto bude i nadále využívat lví logo. To na dresech zůstane, přesune se ovšem na jiné místo a svou výsostnou pozici na prsou opustí.

„Sliby se mají plnit a já jsem při nástupu do funkce slíbil, že státní znak na dresy vrátím. Veškeré úspěchy českého hokeje byly získány v dresech s tímto znakem. Fanoušci si to dlouho přáli a co bylo slíbeno, to bylo splněno. Přeji hráčům hodně úspěchů,“ uvedl Alois Hadamczik na tiskové konferenci k příležitosti odhalení nového národního dresu.

Nezbývá než doufat, že státní znak na prsou přinese fanouškům víc než jen nostalgii, že už nebudeme muset pro zlaté vzpomínky pořádat tak dlouhé výlety do historie.

Nový sponzor českého hokeje

Nový design ovšem není to jediné, co český hokejový národní tým v souvislosti s novými dresy představil. Na dresu se bude nacházet také logo nového oficiálního sponzora českého reprezentačního týmu, a to na límečku. V promo videu je na něj záběr hned několikrát, takže je jasné, jak úzkou spolupráci chtějí nový sponzor a český nároďák navázat.

Novým sponzorem je oblíbená sázková kancelář Betano, která se dlouhodobě soustředí na sportovní online sázení. U českých hráčů je čím dál oblíbenější a její vedení se netají láskou k lednímu hokeji. Už dávno sponzoruje české hokejové extraligové týmy, Pardubice a Kometu Brno. Právě spojení s českým národním týmem považují v Betanu za svůj vrcholový úspěch. „Partnerstvím s národním týmem jsme vstup naší společnosti do českého hokeje završili. Plně si uvědomujeme význam hokejové reprezentace pro české fanoušky a věřím, že jim společně s týmem přineseme spoustu zajímavých akcí a také úspěchů,“ uvedl country manager společnosti Betano pro ČR, Roman Maco.

Tato spolupráce je výhodná pro obě strany. Pro Betano je podpora sportu hnacím motorem a českému hokeji nenabízí pouhou finanční podporu, ale především nedocenitelné zkušenosti na poli mezinárodního sportovního marketingu. Betano je zavedená evropská sázková kancelář, ačkoliv českou licenci vlastní až od roku 2022. Za ten rok si ale stihla získat srdce mnoha sázkařů nejen s pomocí svého skvělého marketingu. Své originální nápady teď může poskytnout českému národnímu týmu.

Každý sportovní klub potřebuje být vidět, je to právě image, co se vrývá fanouškům do srdce. Národní tým je spojen s publikem historií, nejen úspěchy, ale také neúspěchy. Reprezentuje českou zemi, přenáší do našich obýváků letité souboje s Rusy, které prožívaly celé generace za totality. Ale když se týmu nedaří, pak musí zapracovat marketing a bezproblémově s diváky a fanoušky komunikovat. Právě v tom můžou mezinárodní dlouholeté zkušenosti společnosti Betano týmu pomoct.

Co to znamená pro fanoušky hokeje a pro sázkaře?

Především moře zábavy.

Betano si získala takovou oblibu především proto, že se nesoustředí pouze na aktuálně probíhající akce, ale nabízí také zajímavé dlouhodobé příležitosti. Dál zde hráči milují originalitu při vymýšlení nových turnajů, akcí, soutěží, ale také nových netradičních sázkových příležitostí.

A právě tuto svou devízu chce Betano přenést do spolupráce s českým národním týmem. Připravuje kampaň plnou zajímavých sázek a soutěží, která má vyvrcholit při tradičním květnovém mistrovství světa v hokeji. Na akcích připravených speciálně pro jeho průběh si samozřejmě dá sponzor týmu záležet, ale nehodlá se zastavit pouze tam.

V průběhu celé sezony najdou fanoušci hokeje na sociálních sítích a dalších kanálech postupně odhalované akce a soutěže spojené s reprezentačním hokejem. Čekání na vrchol sezony si takto mohou zkrátit sázením.

A že to bude nějaký vrchol. Následující hokejové mistrovství se bude odehrávat u nás - v Praze a Ostravě. Můžeme tedy právem očekávat, že zase jednou bude hokejem žít celá republika a do světa kurzovních sázek rádi nakouknou i nováčci. Betano se je určitě bude snažit co nejvíc nadchnout, aby si je udrželo po zbytek sezony. Stálí sázkaři ale rozhodně nepřijdou zkrátka, protože takové akce mohou většinou využít také. 

Nemusíte ovšem sázet pouze na národní tým. Betano se na hokej soustředí dlouhodobě a v jeho nabídce kurzovních sázek najdete všechny možné nejvyšší hokejové soutěže od Česka až po Kazachstán. Mnoho z nich můžete sledovat v přímém přenosu přímo v aplikaci, nově také americko-kanadskou NHL, což je skutečná bomba.

author photo
Barbora Jiřincová

Redaktorka Barbora Jiřincová se už 3 roky věnuje psaní článků pro recenzní portály a hodnocení různých služeb a platforem. Jejím hlavním mottem je poskytnout čtenářům co nejpodrobnější informace, a přitom je textem neunudit. Zaměřuje se na články se sportovní tematikou, protože ke sportu má celý život blízko. Nejvíc ji to vždy táhlo k fotbalu, zimním sportům nebo dostihům.

Zobrazit publikace od Barbora Jiřincová